La Fundació de l’FCF celebra la setena edició dels Premis Solidaris

Aquesta tarda, a les 19.00 hores i a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm, es farà un reconeixement a aquelles iniciatives que fomenten la solidaritat, els valors i l’ètica esportiva més enllà del terreny de joc.

La Fundació de l’FCF celebra la setena edició dels Premis Solidaris

Valors i solidaritat al futbol i futbol sala català. L’Antiga Fàbrica Estrella Damm acollirà un any més els VII Premis Solidaris. Un esdeveniment únic que la Fundació de la Federació Catalana de Futbol ha organitzat amb molta il·lusió i gratitud i que tindrà lloc aquesta tarda a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm. En aquesta edició es premiaran les accions solidàries que s’han dut a terme entre l’1 de gener del 2023 i el 31 de desembre de 2023.

VII PREMIS SOLIDARIS
HORA LLOC
19.00 hores Antiga Fàbrica Estrella Damm

El jurat dels VII Premis Solidaris de la Fundació de l’FCF, el qual es va reunir el passat 1 de febrer en el mateix escenari per triar les candidatures guanyadores de cada modalitat, està format per membres del patronat de la Fundació de l’FCF, la subcomissió d’Ètica Esportiva de l’FCF, així com per representants de l’esport i entitats socials col·laboradores de la Fundació Catalana de Futbol.

Els 22 premis que es repartiran a la gala estan dividits en 8 categories, tant a nivell individual -premi jugador/a, club o persona de club, àrbitre i entrenador/a-, com a nivell col·lectiu -foment dels valors, joc net i ètica esportiva, iniciatives benèfiques amb projecció internacional- i premi del Jurat. Els VII Premis Solidaris tenen com a finalitat donar a conèixer accions, projectes i també actituds socials i solidàries per part de clubs, jugadors, àrbitres o tècnics que poden passar desapercebudes, però que mereixen ser conegudes i promocionades amb una distinció. Els premis no tenen, en cap cas, caràcter econòmic, sinó que els guardonats rebran un trofeu creat especialment per a l’ocasió.