Fundació
Coordinadora de la Fundació03
Cristina Sampietro i Noguera
Història04

La Fundació de la Federació Catalana de Futbol és una organització constituïda el 23 d’octubre de 2003 per acord de la Junta Directiva de la Federació Catalana de Futbol que tenia l’objectiu de retornar als clubs de futbol de Catalunya part dels beneficis aconseguits, ja fos en format beca, donació de material o arbitratges entre d’altres i mitjançant les activitats pròpies d’una fundació.

Després d’una etapa d’inactivitat, el març de l’any 2014 la Fundació de la FCF va reprendre la seva activitat col•laborant amb la Fundació del FC Barcelona en el projecte: “Joves Solidaris”. Un projecte que va servir per fer un punt i a part en la trajectòria de la Fundació i iniciar una nova etapa amb projectes solidaris propers i necessaris que es continuen duent a terme gràcies a la participació de nous col•laboradors que s’han sumat a la Fundació de la FCF en aquest nou camí.

Memòries05
Memòries