El nou patronat de la Fundació Catalana de Futbol

El president de la Fundació FCF, Ivan Carrillo, comparteix amb els nous membres del patronat els principals projectes solidaris que impulsarà l’entitat durant els propers anys.

El nou patronat de la Fundació Catalana de Futbol

El nou patronat de la Fundació Catalana de Futbol ja ha començat la seva activitat. En una trobada celebrada aquest dilluns a la Sala de Trofeus de la seu central de l’FCF, a Barcelona, el president de l’entitat, Ivan Carrillo, ha compartit amb els nous membres del patronat els principals eixos d’acció per als propers anys.

Durant la reunió, Carrillo ha detallat els projectes solidaris amb què treballa actualment i impulsa la Fundació FCF. Entre ells destaquen l’Enfutbola’t, el Campus Solidari, el programa de beques per a jugadors i jugadores amb vulnerabilitat o els Premis Solidaris, així com col·laboracions habituals en iniciatives desenvolupades per la Creu Roja, Càritas i diverses ONG.

La composició del nou patronat de la Fundació de l’FCF estarà formada pels següents membres:

• Ivan Carrillo, president
  • Andrés López, vicepresident
  • Sergi Garrido, secretari
  • Jordi Casals, vocal
  • Tomàs José, vocal
  • Francesc Perarnau, vocal
  • Enric Morist, vocal
  • Santi Masó, vocal
  • Santi Salvat, vocal
  • Marisol Duque, vocal
  • Àlex Galí, vocal
  • Xavier Moreno, vocal

Al seu torn, Cristina Sampietro continuarà com a directora de l’entitat.