Presentat el torneig de futbol inclusiu ‘Sense Límits’

El president de la Fundació de la FCF, Pere Guardiola, ha assistit a l’acte de presentació d’un nou torneig de futbol inclusiu organitzat pel CE Europa.

Presentat el torneig de futbol inclusiu ‘Sense Límits’

El Nou Sardenya ha estat l’escenari de la presentació del ‘Trofeu Sense Límits’, un torneig inclusiu de futbol 7 que tindrà lloc el proper 21 de setembre de 2016 a les 18:30 hores. L’objectiu és sensibilitzar a la societat sobre la integració de persones amb discapacitat intel·lectual dins del món de l’esport.

El ‘Trofeu Sense Límits’ comptarà amb la participació dels equips “specials” Cagliari Calcio 07, de Sardenya, la PB Special Barça, l’AA Espanyol Special i l’Europa-ACIDH, l’equip de futbol adaptat del CE Europa format per nois amb intel·ligència límit de l’associació ACIDH i que farà el seu debut en aquest torneig.

Per al president de la Fundació de la FCF, Pere Guardiola, “el futbol són valors i, per això, la Fundació de la FCF no podia faltar en aquesta cita. S’ha de sensibilitzar a la societat sobre les grans capacitats d’aquests jugadors. Un cop més es demostra que el futbol no té fronteres ni barreres amb aquest torneig on els veritables protagonistes són les persones”. Per aquest motiu, Guardiola encoratja a fer “especial” aquest torneig amb la màxima assistència de públic.

En l’acte de presentació ha estat representades totes les entitats implicades amb la presència del president de la Fundació Privada Esportiva Europa, Jesús Turró; el president de la Fundació de la FCF Pere Guardiola;  el president d’ACIDH, Ferran Morell; el president del CE Europa, Guillaume de Bode; el conseller d’esports del Districte de Gràcia, Albert Lacasta; i el president d’ACELL, Francesc Martínez de Foix, entre d’altres.

Aquest Trofeu és el resultat de la suma d’esforços de les entitats ACIDH, la Federació Catalana d’Esports per a Disminuïts Psíquics (ACELL), el Club Esportiu Europa i la seva Fundació, la UFEC, la Fundació de la FCF i l’Ajuntament de Barcelona.

FOTOS: ceeuropa.cat