La Fundació de la FCF i la Eric Abidal Foundation, unides per la investigació del càncer infantil

Aquest cap de setmana tindrà lloc el I Torneig Solidari de Futbol Sala organitzat per la Eric Abidal Foundation.

El I Torneig Solidari de Futbol Sala té com objectiu recollir fons per a la investigació del càncer infantil i, en concret, dels transplantaments hepàtics en infants. La Fundació de la Federació Catalana de Futbol ha volgut sumar-se a aquesta iniciativa, aportant la seva col·laboració i suport. És per això que el President de la Fundació de la FCF, Andreu Subies, i el president de la EA Foundation, l’ex-jugador del FC Barcelona Eric Abidal, han signat un conveni per refermar aquest compromís.

En el marc d’aquesta col·laboració, el president de la Fundació de la Federació Catalana de Futbol ha fet entrega, entre d’altres obsequis, de dues samarretes de la Selecció Catalana de Futbol signades pels seus entrenadors i que serviran per recollir fons en la rifa solidària que tindrà lloc durant aquest I Torneig Solidari, que se celebrarà els propers 5 i 6 de desembre a la ZEM Rambla del Celler, a Sant Cugat del Vallès.

Aquesta és la primera col·laboració de la Fundació de la FCF i la Eric Abidal Foundation. S’espera, però, que en un futur ambdues fundacions puguin seguir col·laborant i unint de nou esforços per lluitar contra el càncer infantil.