La Fundació de la FCF assisteix a l’acte ‘Batecs per Jarque’

El vicepresident de la FCF Josep Llaó, el vicepresident de la FCF i de la Fundació, Pere Guardiola, i la directiva Paquita Linares han estat presents en l’acte ‘Batecs per Jarque’.

La Fundació de la FCF assisteix a l’acte ‘Batecs per Jarque’

La Fundació Tomando Conciencia aquest migdia ha fet la presentació del projecte ‘Batecs per Jarque’ en el Club Esportiu Arsenal de Barcelona. Un dels objectius que té és cardioprotegir els camps de futbol no professionals de Catalunya amb la instal·lació de desfibril·ladors. I també es vol promocionar la salut cardiovascular entre els més joves de la mà de la Fundació She. Per aquest motiu es treballarà l’educació, la formació i la promoció de la salut per minimitzar els riscos en la pràctica esportiva.

Per part de la FCF ha assistit el vicepresident Josep Llaó, el també vicepresident de la FCF i de la Fundació Pere Guardiola, la directiva i delegada de la FCF al Baix Llobregat, Paquita Linares; i el secretari de la Fundació de la FCF, Antoni Artés. El jugador del FC Barcelona Marc Bartra, el futbolista del RCD Espanyol Víctor Álvarez, la jugadora del Levante Las Planas Marta Cubí, i el fundador de Màgic Players, Màgic Díaz, entre d'altres, també han volgut donar suport al projecte, juntament amb el doctor Josep Brugada.