La Fundació de l’FCF col·labora amb La Marató de TV3 2017

El diumenge 17 de desembre es va dur a terme una nova edició de La Marató de Tv3, dedicada a les malalties infeccioses. La Fundació Privada de l’FCF ha fet una important aportació per ajudar en la causa.

La Fundació de l’FCF col·labora amb La Marató de TV3 2017

La Marató que organitza cada any la televisió pública catalana ha aconseguit recaptar, de moment, més de set milions d’euros. Una de les aportacions que s’ha fet arribar ha estat de la mà de la Fundació Privada de la Federació Catalana de Futbol. El seu president, Pere Guardiola, el diumenge 17 de desembre de 2017 també va ser un dels voluntaris que va contestar les trucades que arribaven al centre d’operacions, situat a Barcelona.

D’aquesta manera, una vegada més i com ja és habitual en els darrers anys, la Fundació de l’FCF, entitat col·laboradora de La Marató de Tv3, ha tornat a posar el seu gra de sorra per ajudar en la investigació de les malalties infeccioses. Totes les persones que vulguin fer un donatiu, encara el poden fer a través d’aquest ENLLAÇ.