La Fundació de l’FCF assisteix al RCD Espanyol-Tenerife

El directiu de l’FCF i Secretari de la Fundació Privada Catalana de Futbol, Albert Garrofé, i el patró de la Fundació Andrés López han presenciat el partit celebrat al RCDE Stadium.

La Fundació de l’FCF assisteix al RCD Espanyol-Tenerife

La Fundació Privada Catalana de Futbol ha estat present en el partit de tornada dels setzens de final de la Copa del Rei entre el RCD Espanyol i el CD Tenerife, que ha finalitzat amb victòria local per 3 a 2. El club blanc-i-blau va fer una donació de 650 entrades solidàries perquè infants i joves en risc d’exclusió social poguessin assistir a un partit del primer equip de l’Espanyol al RCDE Stadium. Aquests nois i noies pertanyen a entitats socials de Catalunya que treballen cada dia per millorar el present i futur d’aquests joves. Entre les entitats beneficiàries hi havia centres de menors, centres especials de treball, equips de futbol amb diversitat funcional, i fundacions amb programes de lluita contra la pobresa infantil o d’integració laboral, entre molts altres.

En representació de la Fundació Catalana de Futbol, al partit hi ha assistit el directiu de l’FCF i Secretari de la Fundació, Albert Garrofé, i el patró de la Fundació Andrés López.

FOTOS: RCD Espanyol.