La Fundació al I Campionat de Futbol Sala de Centres de Noves Oportunitats

Joves en risc d’exclusió social de diferents centres de segones oportunitats de Catalunya s’han donat cita en aquest torneig.

La Fundació al I Campionat de Futbol Sala de Centres de Noves Oportunitats

La Fundació de la FCF ha col·laborat en l’arbitratge del I Campionat de Futbol Sala de Centres de Noves Oportunitats que ha tingut lloc aquest divendres 22 de juliol al TARR Catalònia de Barcelona. El campionat té com a principal objectiu el de compartir experiències amb el futbol com a teló de fons.

L’equip guanyador ha estat Terres de l’Ebre-Alcanar, en segon lloc El Llindar-Cornellà de Llobregat i el tercer classificat ha estat Terres de l’Ebre-Roquetes.

Durant la jornada s’han pogut reunir joves del Vallès, Maresme, Baix Llobregat, Barcelona, Barcelonès, Tarragona i Terres de l’Ebre. Una experiència que els participants i organitzadors han qualificat com a molt positiva pel fet de conèixer, gràcies al futbol, a altres joves en risc d’exclusió social d’arreu de Catalunya que ara lluiten per aconseguir un lloc de treball a través de la formació pràctica.

El torneig ha comptat amb l’assistència de la Fundació i la del seu President, Pere Guardiola per col·laborar amb el Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC), que ha impulsat el programa Noves Oportunitats adreçat als joves amb gran vulnerabilitat que han abandonat prematurament la seva formació acadèmica. L’objectiu del programa és que aquests joves aprenguin una professió, afavorint així la seva inserció al mercat laboral.