La Fundació de la FCF, amb la Lluita contra la Pobresa

El vicepresident Josep Llaó ha assistit a l’acte de presentació d’#Invulnerables, un programa pilot impulsat per Sor Lucia Caram i la Fundació Rosa Oriol. Busca la implicació d’entitats públiques i privades per la lluita i l’eradicació de la pobresa.

La Fundació de la FCF, amb la Lluita contra la Pobresa

A Manresa, aquest dijous 28 de gener, ha tingut lloc la presentació d’#Invulnerables. Un programa contra la pobresa infantil que neix amb el gran repte d’aconseguir que aquelles famílies amb nens que viuen una situació de pobresa i vulnerabilitat, rebin tot el suport i les eines per superar la seva situació. Una iniciativa que vol comptar amb la cooperació d’institucions públiques, però també d’entitats privades per aconseguir que aquests nens i nenes puguin créixer en igualtat d’oportunitats i aconseguir així un futur esperançador i ple d’il·lusions. El vicepresident de la FCF Josep Llaó, el directiu adjunt Antonio Artés, i el delegat de la Federació al Bages-Berguedà, Esteve Olivella, han representat la FCF en aquest acte.

#Invulnerables compta amb la col·laboració de l'Obra Social de la Caixa, la Fundació del FC Barcelona, el departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya i la Fundació Rosa Oriol. Busca la implicació d’entitats, tant públiques com privades, per fer que els nens que avui són vulnerables i poden ser fàcilment ferits, puguin ser de veritat #Invulnerables.

A l’acte de presentació d’avui d’#Invulnerables, s’ha comptat amb la participació del President de la Generalitat de Catalunya, el M. Hble. Sr. Carles Puigdemont; l’alcalde de Manresa, Im. Sr. Valentí Junyent; la Consellera de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, H. Sra. Dolors Bassa; la presidenta de la Fundació Rosa Oriol, Rosa Tous; el director general de “la Caixa”, Sr. Jaume Giró; el vicepresident primer del FC Barcelona, Sr. Jordi Cardoner, i Sor Lucia Caram, a més de 180 representants del teixit empresarial de Manresa i altres entitats catalanes.