Ivan Carrillo, nou president de la Fundació Catalana de Futbol

El president del CF Gavà assumeix les noves funcions després de l’acord adoptat per la Junta Directiva de l’FCF.

Ivan Carrillo, nou president de la Fundació Catalana de Futbol

La Junta Directiva de l’FCF ha aprovat el nomenament d’Ivan Carrillo com a nou president de la Fundació Catalana de Futbol. D’aquesta manera, l’actual president del CF Gavà agafa el relleu al capdavant de la institució de Pere Guardiola, qui ha estat al capdavant de la Fundació FCF els últims nou anys. Recordem que Guardiola es va acomiadar del càrrec en la darrera gala dels Premis Solidaris, celebrada el passat mes de febrer a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm, de Barcelona.

Després d’assumir la presidència, Ivan Carrillo ha volgut agrair “al president Joan Soteras i la resta de membres de la Junta Directiva de la Federació” per encarregar-li la nova responsabilitat. També ha tingut paraules de reconeixement per la trajectòria del seu antecessor, Pere Guardiola, del qual ha assegurat que “ha sabut fer molt bé les coses, i deixa el llistó molt alt”.

L’Enfutbola’t, primer acte

El nou president de la Fundació FCF, vinculat en la seva vida personal i professional en altres projectes de caire social i benèfic, ha afirmat que el futur de la institució és “prometedor”, amb la consolidació d’un projecte “sòlid i engrescador”, que tindrà com a primera activitat del nou cicle la celebració de la cinquena edició de l’Enfutbola’t, el pròxim 1 de maig a Sant Feliu de Llobregat. “Serà un torneig màgic i meravellós, amb més de 700 participants amb diferents capacitats. És el producte estrella de la nostra Fundació”, ha indicat.

A la vegada, Carrillo, fent èmfasi en la naturalesa solidària de l’entitat, ha recordat que “cada cop hi ha més sol·licituds d’ajuts i beques, sigui amb nous projectes dels clubs, o col·lectius amb vulnerabilitat”. En aquest sentit, ha remarcat que l’essència principal de la Fundació de l’FCF passa per “seguir fent una gran tasca econòmica, i arribar a totes aquelles persones que ho necessiten a través del futbol”.

President de club i de fundació

Ivan Carrillo és president del CF Gavà des de 2018, club que disposa del seu primer equip competint en l’actualitat a la Segona Catalana. A més, també presideix la Fundació Artesa des de l’any 2019, una entitat sense ànim de lucre que es dedica a l'atenció de persones amb síndrome de Down i discapacitat intel·lectual.