El futbol més solidari

Aquest cap de setmana 489 camps de futbol i pavellons de futbol sala han col•laborat amb la campanya ‘Donem la llauna a la fam’ i han recaptat llaunes de conserves pel Banc dels Aliments.

El futbol més solidari

La Fundació de la Federació Catalana de Futbol vol expressar el més sentit agraïment a totes aquelles persones, clubs i entitats que han col·laborat aquest cap de setmana amb la campanya solidària ‘Donem la llauna a la fam’, que ha consistit en recollir llaunes de conserves als camps i pavellons on aquest cap de setmana s’han disputat partits organitzats per la FCF. En total, 489 camps i pavellons han participat de la iniciativa i, molts d’ells, han compartit l’experiència a les xarxes socials amb l’etiqueta #llaunaalafam.

Encara no disposem de xifres de la recollida però sí sabem que la solidaritat i implicació de centenars de persones i clubs de futbol ha contribuït a ajudar a aquelles que més ho necessiten. Fins i tot, alguns clubs han decidit allargar uns dies més la campanya per poder recollir encara més conserves. El Banc dels Aliments farà entrega dels productes recaptats amb la campanya ‘Llauna a la fam’ a les entitats més properes als punts de recollida.

Aquesta campanya tenia l’objectiu de recaptar llaunes de conserves ja que és la manera més idònia de fer arribar proteïna animal a aquelles persones que no tenen prou recursos per alimentar-se.

‘Donem la llauna a la fam’ ha estat el tret de sortida de la campanya que engega el Banc dels Aliments ‘La fam no fa vacances’ que té la finalitat de fer el màxim nombre de recaptes d’aliments durant els mesos de maig, juny i juliol.