El CE Congrés s’avança al Nadal amb el seu III torneig solidari

La Fundació Privada Catalana de Futbol ha col·laborat en l’arbitratge del torneig amb fins socials i benèfics al qual va assistir Francesc Folguera, directiu i delegat de la FCF a Barcelona, per a fer entrega de pilotes Futcat per als partits.

El CE Congrés s’avança al Nadal amb el seu III torneig solidari

Futbol i sobretot solidaritat és el que es s’ha viscut aquest cap de setmana, 3 i 4 de desembre, al III Torneig Solidari de Nadal del Club Esportiu Congrés. A banda del bon futbol que s’ha vist, les jornades han permès recollir aliments i joguines per a les famílies més vulnerables del barri, així com fons per a la lluita contra el càncer infantil.
En total, el torneig ha aconseguit recollir 700 quilos d’aliments que s’han lliurat al Banc dels Aliments de Porta, i 25 quilos de joguines que s’han donat a la Fundació Pare Manel. A més, també s’han venut gorres a benefici de l’AFANOC (Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya) en el marc de la campanya “Posa’t la gorra” que recull diners per a la investigació del càncer en infants.
La FCF també ha volgut ser partícip d’aquest acte altruista organitzat pel club i el directiu i delegat de Barcelona, Francesc Folguera, va fer entrega de pilotes Futcat per a celebrar el torneig.