Comença el Campus Solidari de Futbol de la Fundació Catalana de Futbol

La Fundació de l'FCF, seguint la seva premissa d'ajudar als més necessitats, ha posat en marxa el Primer Campus Solidari de Futbol dirigit a nens i nenes amb risc d'exclusió social.

Comença el Campus Solidari de Futbol de la Fundació Catalana de Futbol

El Primer Campus BeHappy de Futbol de la Fundació de l’FCF comptarà amb 28 nens i nenes d'entre 6 i 14 anys, tots ells amants del futbol. L'objectiu d'aquesta iniciativa, que comença aquest juliol, és que els joves aprenguin l'esport i depurin la seva tècnica.

El Patronat de la Fundació de l’FCF va aprovar portar a terme aquest projecte per tal que jugadors i jugadores que pertanyen a famílies amb greus dificultats econòmiques i amb risc d'exclusió social severa puguin tenir l'oportunitat de participar en un campus d’estiu de futbol.

A part de les classes de futbol, que seràn impartides per entrenadors federats a l’FCF, el Campus Solidari de Futbol BeHappy assegura que tots aquests nois i noies facin tres àpats al dia (esmorzar, dinar i berenar) i tinguin un seguiment en els hàbits d’higiene com ara dutxar-se cada dia després del campus o rentar-se les dents després de cada àpat. La Fundació de l’FCF també els ha proveït d’equipació i botes perquè puguin jugar a futbol en condicions.

Durant el Campus Solidari de Futbol BeHappy, els infants faran també alguna sortida, com ara una visita a la Ciutat Esportiva del RCDE o al museu del FC Barcelona.

Per portar a terme aquest campus amb garanties, la Fundació ha comptat amb la col·laboració de la Creu Roja i la Fundació Pare Manel, les dues entitats socials que fan el seguiment d’aquests joves i les seves famílies pertanyents a programes de Pobresa Infantil.

El Primer Campus BeHappy de Futbol de la Fundació de l’FCF té el suport de la Fundació del FC Barcelona i se celebrarà fins el 14 de juliol al camp Municipal de Les Oliveres, a Santa Coloma de Gramanet.