850 esportistes participaran en la cinquena edició de l'Enfutbola't

‘L’Enfutbola’t. Futbol per a tothom’ se celebra l’1 de maig a Sant Feliu de Llobregat amb la participació de més de 800 jugadors i jugadores que no es perdran aquesta jornada lúdico-esportiva de la Fundació de l’FCF.

850 esportistes participaran en la cinquena edició de l'Enfutbola't

La 5a edició de l’’Enfutbola’t. Futbol per a tothom’, la jornada lúdico-esportiva organitzada per la Fundació Catalana de Futbol que té com a protagonistes a jugadors i jugadores amb diversitat funcional, intel·lectual i sensorial, arrencarà demà dilluns, 1 de maig, a primera hora del matí.

La jornada comptarà amb 850 esportistes procedents de 47 equips d’arreu del territori català, els quals jugaran un total de 71 partits, i que gaudiran del seu esport preferit al Camp de Futbol Municipal Les Grases, en quant al futbol, i al Pavelló Andrei Xepkin, en quant al futbol sala, situats ambdues instal·lacions a Sant Feliu de Llobregat.

La jornada, amb entrada gratuïta, arrencarà a les 9.00 del matí i finalitzarà a les 18.00 hores amb l’entrega de medalles i obsequis a tots els participants. El calendari de partits és el següent:

Les novetats de la cinquena edició

Cal destacar que, enguany, hi ha dues novetats importants, com són la creació del canal de Twitch de la Fundació (@FundacioFCF), des del qual es podrà seguir en directe tota la jornada i veure els partits de Futbol 7, Futbol 5 i futbol sala. I, per primera vegada, tots els participants gaudiran d’un servei de fisioteràpia i podran lluir la samarreta commemorativa que s’ha creat especialment per aquest esdeveniment.