Vicente del Bosque participa en el torneig de futbol inclusiu

El vicepresident de la FCF Pere Guardiola ha estat present en els partits de futbol inclusiu que s’han disputat a Santa Coloma de Gramenet. També ha assistit Vicente del Bosque i el seu fill Álvaro.

Vicente del Bosque participa en el torneig de futbol inclusiu

A Santa Coloma de Gramenet, aquest diumenge 25 d’abril, s’han disputat tres partits amb els equips alevins de Barça, Espanyol, Vilassar de Mar, Pineda de Mar, Fundació Esportiva Grama i Nàstic de Manresa. Cada equip ha participat amb vuit jugadors, quatre d’ells amb necessitats especials. Es tracta d’una iniciativa de la Fundació Itinerarium, i s’ha celebrat a l’estadi de la Fundació Esportiva Grama.

La Fundació de la FCF ha col·laborat en aquest torneig aportant pilotes i l’arbitratge. Per aquest motiu, el vicepresident Pere Guardiola ha estat present en els partits.

Uns 80 nois i noies de categoria aleví, de 10 a 12 anys, han compartit equip amb joves amb diferents discapacitats: sordesa, ceguesa, mobilitat reduïda, dificultats intel·lectuals... Un dels jugadors que ha participat ha estat Álvaro, el fill del seleccionador espanyol Vicente del Bosque, amb síndrome de Down. “Tots els xavals han de gaudir dels beneficis de l'esport i dels seus valors, tinguin les capacitats que tinguin. Així tindrem una societat millor”, ha valorat Del Bosque. I també s’ha animat a jugar Anna Vives, la noia amb síndrome de Down que va dissenyar la tipografia de les samarretes del Gamper.

GALERIA D'IMATGES