Tret de sortida al Campus Solidari de Futbol de la Fundació de l’FCF

Els 43 joves en risc d’exclusió social inscrits en aquest campus subvencionat per la Fundació Catalana de Futbol gaudiran practicant futbol i portant a terme altres activitats.

Tret de sortida al Campus Solidari de Futbol de la Fundació de l’FCF

Ja ha arrencat el Campus Solidari de Futbol, subvencionat per la Fundació de la Federació Catalana de Futbol. Des d’avui, 1 de juliol, i fins el dia 12 d’aquest mes, els 43 nois d’entre 6 i 13 anys en risc d’exclusió social gaudiran del futbol al Camp Municipal de Rocafonda, a Mataró, amb equipacions proveïdes per la Fundació. Aquests joves participants, que formen part del programa de Creu Roja Catalunya, han rebut la visita del president de la Fundació de l’FCF, Pere Guardiola.

Un dels principals objectius del Campus és fomentar valors com el treball en equip, l'esforç, la companyonia i la disciplina. Els monitors federats al Comitè Tècnic d’Entrenadors i formats a l’Escola d’Entrenadors de l’FCF seran Sergi González i Mohamed El Gaadaoui. Per la seva banda, els educadors socials inculcaran als joves la importància de realitzar tres àpats al dia i seguir uns hàbits d’higiene, com ara dutxar-se després dels entrenaments i partits.

A banda de jugar a futbol, els participants també tindran l’oportunitat de gaudir d’altres activitats, com ara visitar el Museu del FC Barcelona, una excursió prevista pel dimecres 3 de juliol.