S'inicia la nova temporada de la Fundació Catalana de Futbol

La Fundació de l'FCF s’ha reunit per fer un balanç de les activitats solidàries que s’han desenvolupat durant els darrers tres mesos i ha començat a planificar les iniciatives per aquesta temporada.

S'inicia la nova temporada de la Fundació Catalana de Futbol

La Fundació Catalana de Futbol de l'FCF ha celebrat la primera reunió de la temporada per tal de començar a planificar les iniciatives de la Fundació per aquesta temporada 2019-2020. Així mateix, també s'ha fet un resum de les activitats solidàries que s’han portat a terme durant els darrers 3 mesos.

En aquest sentit, la Fundació de l'FCF ja ha marcat en el calendari la celebració dels IV Premis Solidaris, els quals tindran lloc el dia 17 de febrer de 2020 a l’Antiga Fàbrica Damm, així com el 'IV Enfutbola’t. Futbol per a Tothom' que se celebrarà el 21 de juny de 2020.

D’altra banda, el Patronat ha acordat seguir amb els seus programes d’ajuda als col·lectius més vulnerables de la nostra societat per tal de seguir complint amb el seu objectiu fundacional: ajudar els més necessitats a través del món del futbol.