Reunió del jurat dels IV Premis Solidaris de la Fundació de l’FCF per elegir els guanyadors

L’Antiga Fàbrica Estrella Damm acull l’acte, on s’han determinat les candidatures guanyadores dels guardons, que reconeixen els valors del futbol i el futbol sala català.

L’Antiga Fàbrica Estrella Damm, a Barcelona, ha acollit avui la reunió del jurat de la quarta edició dels Premis Solidaris de la Fundació Catalana de Futbol. En l'acte, s'han elegit les candidatures guanyadores d'aquests guardons, que reconeixen els valors del futbol i el futbol sala català.

Els encarregats de valorar les propostes presentades i determinar els vencedors dels Premis Solidaris que organitza la Fundació de l’FCF han estat els següents:

• Joan Soteras, president de l’FCF.
  • Pere Guardiola, president de la Fundació de l’FCF.
  • Ramon Agenjo, patró i director de la Fundació Damm i patró de la Fundació de l'FCF.
  • Josep Llaó, vicepresident primer de l’FCF.
  • Juanjo Isern, vicepresident de l’FCF i vicepresident de la Fundació de l’FCF.
  • Jordi Bonet, vicepresident de l’FCF.
  • Pere Vilà, representant territorial de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física a Barcelona.
  • Albert Garrofé, secretari de la Fundació de l’FCF.
  • Joan Duart, patró de la Fundació de l’FCF.
  • Maria Teresa Andreu, patrona de la Fundació de l’FCF.
  • Manel Pousa, patró de la Fundació de l’FCF.
  • Joan Manuel Carreras, patró de la Fundació de l’FCF.
  • Andrés López, patró de la Fundació de l’FCF.
  • Siscu Ferrer, patró honorífic de la Fundació de l’FCF.
  • Oriol Camacho, secretari general de l’FCF.
  • Xavi Moreno, director del CTA de l’FCF i patró honorífic de la Fundació de l’FCF.
  • Víctor Arbós, director del Centre d’Institucions Barcelona de Caixabank.
  • Josep Maldonado, patró de la Fundació del FC Barcelona.
  • Maria Vallès, directora general de la Fundació del FC Barcelona.
  • Josep Quitet, president de Creu Roja Catalunya.
  • Enric Morist, coordinador de Creu Roja Catalunya.
  • Marc Fuentes, entrenador de l’FCF i jugador de l’FECPC.
  • Francesc Bartoll, coordinador-responsable de la Comissió d’Ètica Esportiva i Lluita Contra la Violència de l’FCF.
  • José Luís Pérez Triviño, membre de la Comissió d’Ètica Esportiva i Lluita Contra la Violència de l’FCF.

Tots ells s’han reunit a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm, a Barcelona, per valorar i votar totes les propostes rebudes. Algunes d’elles han estat suggerides pel mateix patronat de la Fundació de l’FCF. Els premis que es repartiran enguany estan dividits en les següents categories: Foment del Valors; Ètica Esportiva i Joc Net; Jugador/a; Entrenador/a; Club i Persona club; Àrbitres/a i Premi Extraordinari del Jurat.

Enguany, s’han rebut més de 60 candidatures, de les quals el jurat n’ha premiat 21. Els guanyadors es donaran a conèixer durant la gala de la quarta edició dels Premis Solidaris de la Fundació Catalana de Futbol, que tindrà lloc el pròxim dia 17 de febrer a les 19.00 hores, a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm de Barcelona.

GALERIA D'IMATGES