Reunió del jurat dels III Premis Solidaris de la Fundació per valorar les candidatures

L’Antiga Fàbrica Estrella Damm ha acollit la reunió del jurat dels III Premis Solidaris de la Fundació Privada Catalana de Futbol per escollir les candidatures guanyadores d’aquests guardons.

Els encarregats d’elegir les candidatures vencedores de la tercera edició dels Premis Solidaris que organitza la Fundació Privada Catalana de Futbol són els següents:

• President de l’FCF, Joan Soteras.
  • President de la Fundació, Pere Guardiola.
  • Patró i director de la Fundació Damm i patró de la Fundació de l'FCF, Ramon Agenjo.
  • Vicepresident primer de l’FCF, Josep Llaó.
  • Vicepresident de l’FCF i de la Fundació, Joan Josep Isern.
  • Vicepresident de l'FCF, Jordi Bonet.
  • Director del CTA de l'FCF, Xavier Moreno.
  • Secretari General de l'FCF, Oriol Camacho.
  • Secretari de la Fundació, Albert Garrofé.
  • Patrons de la Fundació de l’FCF, Manel Pousa i Joan Manuel Carreras (també membre de la CEEiLLCV).
  • Coordinador de la CEEiLLCV, Francesc Bartoll.
  • Coordinador de la Subcomissió d’Ètica, Àlex Porqueras.
  • Directora de la Fundació FCB, Maria Vallés.
  • Coordinador Autonòmic de Creu Roja Catalunya, Enric Morist.
  • Director de Banca d'Institucions - Centre d'Institucions de Barcelona de Caixabank, Miquel Abril.
  • President Creu Roja Catalunya, Antoni Aguilera.

Tots ells s’han reunit a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm, a Barcelona, per valorar i votar totes les propostes rebudes. Algunes d’elles han estat suggerides pel mateix patronat de la Fundació. Els vuit premis que es repartiran enguany estan dividits en tres blocs: individual, col·lectiu, i premi extraordinari del Jurat, la gran novetat d’aquesta edició.

En la categoria individual, s’entregarà un Premi Solidari a un Jugador, a l’ètica esportiva, a un àrbitre i a un entrenador. Pel que fa a la categoria col·lectiva, es lliurarà un reconeixement al foment dels valors (a nivell de club), al joc net (per a un equip) i a l’ètica esportiva (de manera col·lectiva). Enguany també hi haurà un premi extraordinari del Jurat. Els guanyadors es donaran a conèixer durant la gala, que tindrà lloc el 26 de febrer a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm.

GALERIA D'IMATGES