Reunida la Comissió Organitzadora de la jornada ‘Enfutbola't. Futbol per Tothom’

La iniciativa, organitzada per la Fundació de la FCF, vol conscienciar sobre la pràctica del futbol en joves amb discapacitat.

La Fundació Privada Catalana de Futbol juntament amb la FCF, l'Ajuntament de Premià de Dalt, la Federació Catalana d'Esports per a Disminuïts Psíquics (ACELL), la Federació Esportiva Catalana de Paralítics Cerebrals, la Federació d'Esports per a Cecs i la col·laboració de la UFEC, s'han reunit per posar en marxa l'organització del "I Torneig Enfutbola't. Futbol per tothom". Es tracta d’una jornada lúdic-esportiva protagonitzada per jugadors i jugadores amb algun tipus de discapacitat psíquica o física, i que tindrà lloc el 18 de juny a Premià de Dalt.

L'objectiu d'aquest torneig és fer visible l'esforç però també l'entusiasme i l'esportivitat que mostren tots aquests esportistes jugant a futbol. Una jornada festiva on el més important serà la participació d'aquests jugadors i jugadores amb grans capacitats per a la pràctica d'aquest esport. Aquest és un exemple més que el futbol no té límits, posant èmfasi en la seva vessant més integradora i social i promocionant el futbol per a tothom.

A Catalunya hi ha diversos equips de futbol formats per nois i noies amb algun tipus de discapacitat que juguen en lligues regulars. Molts d'ells pertanyen a clubs federats a la FCF. De moment, hi ha inscrits 20 equips d’arreu del territori català. Per aquells equips interessats, les inscripcions al torneig Enfutbola't romandran obertes fins el 30 d'abril. Més informació a fundacio@fcf.cat.