Pere Guardiola Tey, nou president de la Fundació de la Federació Catalana de Futbol

El patronat de la Fundació ha ratificat el seu nomenament després que ho fes la Junta Directiva el passat 22 de juny de 2016.

Pere Guardiola, fins ara vicepresident de la Fundació Privada Catalana de Futbol, ha estat nomenat nou president de la Fundació de la FCF.

Tal com marquen els Estatuts de la Fundació, el president de la FCF, Andreu Subies, ha proposat el nomenament de Pere Guardiola com a nou president de la Fundació. Un nomenament que ha estat ratificat per la Junta Directiva de la FCF el passat 22 de juny, i aprovat per unanimitat de vots pel Patronat en la reunió extraordinària que ha celebrat la Fundació de la FCF el 28 de juny de 2016.

Guardiola emprèn aquesta nova etapa “amb il·lusió i amb molta força per convertir la Fundació en la branca social de la Federació Catalana de Futbol i fer possible, així, la vessant més solidària del futbol”.

Amb el nomenament de Guardiola es donarà continuïtat a les iniciatives i campanyes  engegades en l’anterior legislatura, així com nous projectes en els quals la Fundació ja hi està treballant.

El Patronat també ha agraït la gestió del fins ara president, Andreu Subies, durant el seu mandat al capdavant de la Fundació.