Pere Guardiola és ratificat com a president de la Fundació de l’FCF

La Junta Directiva de l’FCF, en la seva primera reunió, va nomenar Pere Guardiola com a president de la Fundació Privada Catalana de Futbol de la Federació.

Pere Guardiola és ratificat com a president de la Fundació de l’FCF

El president de la Federació Catalana de Futbol, Joan Soteras, i els components de la Junta Directiva, en la primera reunió que van dur a terme el passat 20 de setembre de 2018, van nomenar Pere Guardiola com a president de la Fundació Privada Catalana de Futbol de l’FCF, càrrec que ja ostentava en el mandat de l’ex president Andreu Subies.

Per aquest motiu, en la reunió que ha celebrat el patronat de la Fundació aquesta tarda a la seu de l’FCF a Barcelona, els membres que en formen part han ratificat Guardiola en el càrrec. El president Joan Soteras ha assistit a la reunió per tal de conèixer les activitats que durà a terme la Fundació durant la temporada 2018-2019, entre d’altres qüestions.