Obertura de candidatures per als IV Premis Solidaris de la Fundació Catalana de Futbol

Del 5 de novembre al 12 de gener, tots el clubs i federats poden presentar les candidatures que considerin adients. Els premis estan dividits en set categories diferents.

La Fundació Catalana de Futbol obre la convocatòria per presentar les candidatures que vulguin optar als IV Premis Solidaris. Totes les propostes dels clubs i/o federats s’hauran d’enviar a través de la intranet federativa, al departament Fundació, o bé al correu electrònic fundació@fcf.cat. El període d’enviament per fer-les arribar a la Fundació de l’FCF va des d’avui, dimarts 5 de novembre de 2019, fins al 12 de gener de 2020. Les candidatures vàlides seran aquelles que hagin tingut lloc entre l’1 de gener i el 31 de desembre de 2019.

El 6 de febrer de 2020 es reunirà el jurat d’aquests Premis Solidaris; mentre que el 17 del mateix mes es donaran a conèixer els guanyadors en l’acte dels IV Premis Solidaris que tindrà lloc a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm de Barcelona.

Els premis que organitza la Fundació de l’FCF volen premiar les iniciatives i activitats que, des del món del futbol, fomenten la solidaritat, els valors, l’ètica esportiva i el joc net. S’ha constatat que a través d’aquest esport s’organitzen un gran nombre d’activitats benèfiques i solidàries a favor dels més desfavorits i, per això, aquests guardons volen ser un reconeixement a la gran tasca social i solidària de totes aquestes iniciatives promogudes des del futbol federat.

Els Premis Solidaris estan repartits en set categories:

1. Jugador/a.
  2. Club i personal de club.
  3. Àrbitre/a.
  4. Entrenador/a.
  5. Foment dels valors.
  6. Joc Net i Ètica Esportiva.
  7. Premis Extraordinaris del Jurat.

Per enviar una candidatura s’ha d’omplir AQUEST FORMULARI.

Es poden consultar les bases del Premis Solidaris fent clic AQUÍ.