Obertes les inscripcions per participar en la 3a edició de l’’Enfutbola’t. Futbol per a tothom’

Aquesta jornada de futbol inclusiu que organitza la Fundació Catalana de Futbol se celebrarà diumenge 16 de juny a Cornellà de Llobregat.

La Fundació Catalana de Futbol, l’Ajuntament de Cornellà i la Fundació UE Cornellà han oficialitzat aquest migdia la seva col·laboració per portar a terme la 3a edició de l’’Enfutbola’t. Futbol per a tothom’, una jornada de futbol inclusiu que tindrà lloc el diumenge 16 de juny a Cornellà de Llobregat. Els partits de Futbol 7 es disputaran al Nou Municipal de Cornellà, mentre que els de futbol sala es jugaran al pavelló del Parc Esportiu Cornellà.

Tots els clubs federats a l’FCF amb equips ‘special’ ja poden apuntar-se a aquesta nova edició de l’’Enfutbola’t. Futbol per a tothom’ a través de la fitxa que han rebut, amb el 15 de maig com a data límit per formalitzar la inscripció. Com en les darreres edicions, la Fundació Catalana de Futbol es farà càrrec del dinar dels participants, així com del desplaçament en els casos que siguin necessaris (autocar). Cal recordar que en la darrera edició, celebrada a les instal·lacions del FC Martinenc, van participar un total de 550 jugadors i jugadores.

A l’acte hi ha assistit el president de la Fundació Catalana de Futbol, Pere Guardiola; la directora de la Fundació, Cristina Sampietro; el cap de l’àrea de gestió d’Esports de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat, Salvador Valls; i el gerent de la UE Cornellà, Josep Manel Gurrera.

Per qualsevol dubte sobre la 3a edició de l’’Enfutbola’t. Futbol per a tothom’ podeu enviar un correu a fundacio@fcf.cat.