Obertes les inscripcions per a la 1a edició del Campus Campions

Es tracta del primer campus de futbol camp de tot Catalunya adreçat a persones amb diversitat funcional i intel·lectual d’entre 12 i 50 anys.

Obertes les inscripcions per a la 1a edició del Campus Campions

Ja estan disponibles les inscripcions per participar en el 1r Campus Campions, que tindrà lloc de l’1 al 5 de juliol a les instal·lacions del Complex Esportiu Municipal Olímpia, a Sabadell. Es tracta del primer campus de futbol camp a Catalunya per a persones amb diversitat funcional i intel·lectual d’entre 12 i 50 anys. En aquest campus, finançat per la Fundació Catalana de Futbol, els participants podran millorar les seves habilitats futbolístiques a través de diferents activitats, jocs i exercicis.

L’objectiu del campus, que tindrà un horari de 9.00 a 17.30 hores, és oferir la possibilitat que aquest col·lectiu gaudeixi de la pràctica del futbol de la mà d’entrenadors i monitors titulats, que formaran els equips en funció de l’edat i les aptituds dels participants. Després de cinc dies d’entrenaments, l’Estadi de la Nova Creu Alta, a Sabadell, acollirà el dissabte 6 de juliol la cerimònia de clausura, on es disputaran diversos partits.

Per la seva banda, els educadors socials s’asseguraran que els participants facin tres àpats diaris (esmorzar, dinar i berenar), que la relació amb els seus companys sigui la correcta i que segueixin uns hàbits d’higiene, com ara dutxar-se després dels entrenaments. A banda de practicar esport, també gaudiran cada dia de la piscina i visitaran el Museu del FC Barcelona gràcies a la Fundació del club.

Les inscripcions es poden realitzar des d’avui fent clic AQUÍ fins a l’exhauriment de les 56 places disponibles per aquesta primera edició del Campus Campions. A l’hora de formalitzar la inscripció, és imprescindible acreditar la diversitat funcional del futur participant.

Per a més informació, podeu fer clic AQUÍ.

També podeu clicar AQUÍ per consultar les preguntes més freqüents sobre aquest Campus.