Més de 700 esportistes participaran a la 3a edició de l’'Enfutbola’t. Futbol per a tothom'

La Fundació Catalana de Futbol organitza una nova jornada inclusiva el diumenge 16 de juny a les instal·lacions de la UE Cornellà i al pavelló esportiu.

La Fundació Catalana de Futbol celebra la tercera edició de l’’Enfutbola’t. Futbol per a tothom’ el proper diumenge 16 de juny de 2019 al camp Municipal de la UE Cornellà i el Pavelló Esportiu del Parc Esportiu Llobregat. Es tracta d’una jornada lúdic-esportiva de futbol i futbol sala que té com a protagonistes jugadors i jugadores amb diversitat funcional, intel·lectual i sensorial. Durant la jornada hi participaran més de 700 esportistes procedents de clubs d’arreu de Catalunya, en total, 49 equips de futbol adaptat, que disputaran 71 partits de Futbol 7, Futbol 5 i Futbol Sala. També es jugarà un triangular de futbol femení inclusiu.

Els objectius d’aquest esdeveniment, que s’ha consagrat com un dels tornejos referents del futbol adaptat, són, d’una banda, mostrar a la societat que el futbol és un esport obert a tothom i, de l’altra, oferir un dia de diversió a tots aquests joves que estimen aquest esport, però que no disposen d’un espai on poder competir.

A més a més, es pretén mostrar i donar a conèixer la realitat d’aquests conjunts de futbol per ajudar-los a seguir creixent i millorant. La jornada començarà a les 9.00 del matí i finalitzarà a les 16.00 hores amb l’entrega de trofeus i obsequis per a tots els participants.