Les pilotes del futbol català arriben a Gàmbia

La Fundació de l’FCF ha enviat una donació de pilotes oficials FUTCAT 1 a Esport Solidari Internacional, que presideix Josep Maldonado.

Les pilotes del futbol català arriben a Gàmbia

El futbol català no té fronteres. Ha tornat a quedar demostrat un cop més amb l’arribada a Gàmbia d’una donació de pilotes oficials FUTCAT 1, per part de la Fundació de la Federació Catalana de Futbol a Esport Solidari Internacional (ESI), presidida per Josep Maldonado. Aquesta acció s’emmarca dins d’un projecte solidari amb la finalitat de fer arribar material del futbol català a indrets en vies de desenvolupament arreu del món.