La presentació de l’Enfutbola’t, en streaming a l’FCF TV

La Fundació Catalana de l’FCF presentarà la cinquena edició d’aquest esdeveniment el dijous 20 d’abril, a les 12.30 hores, en directe a l’FCF TV.

La presentació de l’Enfutbola’t, en streaming a l’FCF TV

La Sala d’Actes de la Federació Catalana de Futbol, a Barcelona, aquest dijous 20 d’abril, serà l’escenari de la presentació de la cinquena edició de l’Enfutbola’t. Futbol per a tothom’. A partir de les 12.30 hores i en directe a l’FCF TV es donaran a conèixer tots els detalls d’aquest torneig de futbol per a jugadors i jugadores amb diversitat funcional, intel·lectual i sensorial, organitzat per la Fundació Catalana de Futbol.

La cinquena edició es durà a terme el dilluns 1 de maig de 2023 a Sant Feliu de Llobregat. Per primera vegada, aquest esdeveniment canvia de data i, en comptes de fer-se al mes de juny, com ha estat habitual fins ara, tindrà lloc a principis del mes de maig.

Fins a 850 jugadors i jugadores

En total, s’han inscrit 47 equips que participaran amb 850 jugadors i jugadores, distribuïts en 6 categories diferents segons el nivell. Els partits de Futbol 7 i els de futbol sala es disputaran a les instal·lacions esportives de Les Grasses de la mateixa localitat del Baix Llobregat.

Aquesta jornada lúdic-esportiva té l’objectiu de mostrar a la societat que el futbol és un esport obert a tothom, sense barreres ni prejudicis, i on la pilota roda en tots els terrenys de joc. També vol oferir un dia de futbol i diversió per a tots aquests jugadors i jugadores que estimen i practiquen aquest esport, però no tenen un espai on competir.