La Junta Directiva de l’FCF proposa Pere Guardiola com a president de la Fundació

Aquest nomenament haurà de ser ratificat pel patronat de la Fundació Privada Catalana de Futbol, que es reunirà el dia 1 d’octubre.

La Junta Directiva de la Federació Catalana de Futbol ha proposat Pere Guardiola com a candidat per a presidir la Fundació Privada Catalana de Futbol, càrrec que ja ocupa des del juny de 2016.

Tal com marquen els estatuts, aquest nomenament haurà de ser ratificat pel patronat de la Fundació Privada Catalana de Futbol, en una reunió que està previst que se celebri el dilluns dia 1 d’octubre.