La Fundació de la FCF, amb Disport Futbol Club

La delegació de la FCF al Baix Llobregat, any rere any, col·labora en els partits de futbol que juga l’associació esportiva Disport FC. La Fundació de la FCF també hi ha participat.

La Fundació de la FCF, amb Disport Futbol Club

Des de la delegació de la FCF al Baix Llobregat, cada any se subvencionen els arbitratges dels partits en què hi participa Disport Futbol Club, una associació esportiva formada per joves, nois i noies de diverses edats amb discapacitat psíquica i física, que practiquen futbol 7 i futbol sala en competicions oficials i amistosos, tant estatals, com autonòmiques i locals, en la categoria sènior i infantil.

Enguany, la Fundació de la FCF ha col·laborat en el partit que s’ha jugat a Molins de Rei. Aquest club el van fundar l’any 2000 pares de nens amb discapacitat cerebral amb el nom de Selecció Catalana de Futbol Sala.

Els i les esportistes de Disport F.C. són persones que han adquirit una discapacitat a conseqüència de traumatismes cranioencefàlics, de tumors, d’aneurismes o paràlisi cerebral i dels quals la majoria són o han estat pacients vinculats al Departament de Traumatologia de l’ Hospital de la Vall d’ Hebron, centre hospitalari de l’Institut Català de la Salut, que fomenta la pràctica esportiva com a element fonamental del tractament de recuperació i la millora de l’autonomia, de les condicions de vida personal i de la màxima inserció social. En aquest sentit, els jugadors i jugadores dels nostres equips i planter són els principals entusiastes de la idea i participants actius de totes les activitats.

El president de l’entitat és Daniel Grau i la vicepresidenta és Ramona Serrano, qui està vinculada al Banc dels Aliments de Pallejà, a la Creu Roja i a Càritas.