La Fundació de l’FCF s’adhereix al patronat de la Fundació UFEC

L’objectiu de la Fundació UFEC és promoure l’esport arreu del territori català per fer créixer l’esport a Catalunya.

La Fundació de l’FCF s’adhereix al patronat de la Fundació UFEC

La Fundació de la Federació Catalana de Futbol ha acordat adherir-se al patronat de la Fundació UFEC. Es tracta d’una entitat sense ànim de lucre que té com a objectiu promoure l’esport de club a tot el territori català com a base per fer créixer l’esport a Catalunya. La reunió ha comptat amb la presència del president de la UFEC, Gerard Esteva, que ha exposat els projectes socials de la Fundació UFEC, així com els objectius que es volen assolir en aquesta nova etapa de la mateixa UFEC.

A la reunió també hi ha assistit el president de la Fundació de l’FCF, Pere Guardiola; el vicepresident de la Fundació i directiu Albert Garrofé; els patrons de la Fundació Andrés López, Maria Teresa Andreu i Manel Pousa; i Àlex Galí com a representant de la Fundació Damm.