La Fundació de l'FCF i l'Obra Social La Caixa signen un conveni de col·laboració

L’objectiu del donatiu que realitza La Caixa a la Fundació de l’FCF és ajudar els col·lectius més vulnerables i en risc d’exclusió social.

La Sala d’Actes de l’FCF, a Barcelona, ha acollit aquest migdia la signatura del conveni de col·laboració entre la Fundació de la Federació Catalana de Futbol i l’Obra Social La Caixa. L’objectiu del donatiu és donar suport a les campanyes de la Fundació per ajudar els col·lectius més vulnerables. Gràcies a aquesta col·laboració, la Fundació de l’FCF pot fer possibles els seus programes de beques o d’ajuda a jugadors i jugadores en risc d’exclusió social.

L’acord ha estat signat pel president de la Fundació de l’FCF, Pere Guardiola, i el director del Centre d’Institucions de Barcelona Caixabank, Víctor Arbós.