La Fundació de l’FCF i el RCD Espanyol tornen a col·laborar en un partit amb ànima solidària

Per segon any consecutiu, el RCD Espanyol ha fet una donació d'entrades solidàries a la Fundació de l'FCF per al partit de Copa del Rei davant el CD Tenerife destinades a infants amb risc d'exclusió social.

En el marc del conveni entre la Fundació Privada Catalana de Futbol, el RCD Espanyol i la seva Fundació, el club blanc-i-blau ha fet una donació de 650 entrades solidàries per a infants i joves amb risc d'exclusió social per al partit de setzens de final de la Copa del Rei del proper 30 de novembre de 2017 al RCDE Stadium davant el CD Tenerife.

Els nois i noies que rebran les entrades pertanyen a entitats socials de Catalunya que treballen dia a dia per millorar el present i el futur d'aquests joves, molts d'ells de gran vulnerabilitat social. Entre les entitats beneficiàries hi ha centres d'acollida de menors, centres especials de treball, equips de futbol amb diversitat funcional, i fundacions amb programes de lluita contra la pobresa infantil o d'integració laboral, entre moltes altres.

Amb aquesta iniciativa, 650 infants podran presenciar aquest partit de tornada de la Copa del Rei. Recordem que el marcador final del partit d'anada va ser d'empat a 0.

La Fundació Privada Catalana de Futbol agraeix aquest gest solidari del RCD Espanyol per fer que tants infants puguin gaudir d'una jornada de bon futbol al RCDE Stadium.