La Fundació de l’FCF i del FC Barcelona s’uneixen per fomentar l’esport com a eina social

L’acord entre ambdues entitats permetrà impulsar activitats esportives i solidàries destinades a infants i joves en risc d’exclusió social a Catalunya.

La Fundació de la Federació Catalana de Futbol i la Fundació FC Barcelona han signat aquest dimecres, 18 d’octubre, un acord de col·laboració amb l’objectiu de desenvolupar accions esportives i solidàries a Catalunya destinades a infants i joves en risc d’exclusió social i que pertanyen a famílies amb pocs recursos.

L’entesa preveu la concessió de beques per practicar esport, l’organització de campus solidaris per a infants tutelats per la Creu Roja, el finançament d’arbitratges de tornejos sense ànim de lucre i l’impuls de campanyes de caire social.

L’acord l’han signat el president de la Fundació de l’FCF, Pere Guardiola; el vicepresident primer del FCB i de la Fundació FCB, Jordi Cardoner, i la directora general de la Fundació FCB, Maria Vallès. També els han acompanyat els patrons Antoni Tombas i Josep Cortada.

Pere Guardiola ha explicat que “a la Federació Catalana de Futbol hi ha 150.000 federats i gràcies als tornejos solidaris, beques i campus que impulsarem en el marc d’aquest acord podrem arribar a molts infants de Catalunya”. Per la seva banda, Jordi Cardoner ha comentat que “ambdues Fundacions volem ajudar el nostre teixit territorial, en especial els nens i nenes, i ho volem fer vehiculant-ho a través de l’esport. Impulsarem la pràctica del futbol, i ho farem partint dels valors que defineixen el FC Barcelona”.

FOTOS: German Parga / FC Barcelona.