La Fundació de l’FCF col·labora un nou any amb La Marató de Tv3

16/12/2020

La Fundació Catalana de Futbol contribueix amb una aportació econòmica a La Marató de Tv3, enguany dedicada a la lluita contra la Covid-19.

La Fundació de l’FCF col·labora un nou any amb La Marató de Tv3

La Federació Catalana de Futbol i la Fundació de l’FCF han col·laborat un any més amb La Marató de TV3, dedicada en aquesta edició a la investigació per lluitar contra la Covid-19. L’FCF i la seva Fundació han contribuït en l’esdeveniment solidari amb un donatiu econòmic superior al que fa habitualment per a aquesta entitat, ja que el Patronat de la Fundació considera de vital importància fomentar la investigació contra el coronavirus i la recerca de la seva vacuna.

El partit de famosos, al març

A més, per al tradicional partit de famosos, que enguany es jugarà al mes de març a causa de les restriccions que provoca la situació sanitària actual, també se subvencionarà la tripleta arbitral femenina, i el lliurament de 20 pilotes oficials de l’FCF per sortejar. El duel es disputarà a l’Estadi CEM Les Comes d’Igualada.

El 2020 és el sisè any en què la Fundació de l’FCF col·labora amb La Marató de Tv3. Per a més informació sobre aquest esdeveniment podeu fer clic AQUÍ.

Imatge promocional de La Marató de l'edició de 2020