La Fundació de l’FCF col·labora en un projecte pioner de futbol femení amb paràlisi cerebral

La Federació Esportiva Catalana de Paralítics Cerebrals, juntament amb la Fundació Privada de l’FCF, presentarà el nou projecte de futbol femení el dissabte 27 de gener al Centre d’Alt Rendiment de Sant Cugat del Vallès.

La Federació Esportiva Catalana de Paralítics Cerebrals (FECPC) impulsa el primer equip femení de futbol amb paràlisi cerebral a l’estat espanyol i que compta amb la col·laboració de la Fundació Privada de la Federació Catalana de Futbol i la Federació Internacional de Futbol per a persones amb Lesió Cerebral (IFCPF). A través d’aquest equip, l’FECPC pretén promocionar l’esport femení entre el col·lectiu de persones amb paràlisi cerebral i/o lesió cerebral, que esdevingui una discapacitat física.

La presentació del projecte començarà el dia 27 de gener de 2018 a les 10.30 hores a l’aula CAR, situada en el vestíbul de les instal·lacions del Centre d’Alt Rendiment de Sant Cugat del Vallès. Un cop finalitzada, a les 13.00 hores s’iniciarà l’entrenament. L’equip entrenat per Júlia Catot i Sònia Noell inicia les seves primeres passes amb onze jugadores, amb edats compreses entre els 11 i els 55 anys. L’FECPC treballa per donar a conèixer el projecte a altres noies interessades, ampliar el nombre de jugadores i, en un futur, poder crear més d’un equip femení de futbol.

FOTOS: FECPC.