La Fundació de l’FCF col·labora amb el torneig solidari del CD Tortosa

El subdelegat de l’FCF a les Terres de l’Ebre, Miquel Piñol, assisteix al torneig, amb el Gimnàstic de Tarragona com a guanyador i més de 300kg de menjar recollits en favor del Banc dels Aliments.

La Fundació de l’FCF col·labora amb el torneig solidari del CD Tortosa

La Fundació de la Federació Catalana de Futbol ha col·laborat amb la segona edició del torneig solidari del CD Tortosa, celebrat aquest diumenge. El subdelegat de l’FCF a les Terres de l’Ebre, Miquel Piñol, ha assistit en representació federativa a l’acte, amb partits en categoria aleví. El Club Gimnàstic de Tarragona s’ha proclamat campió de la competició, en una jornada solidària en favor del Banc dels Aliments de les Terres de l’Ebre, on s’han recollit més de 300 quilograms de menjar per a les persones i famílies més desafavorides.

El torneig, disputat a l’Estadi Municipal Josep Otero, de Tortosa, ha comptat amb la participació d’un total de vint equips, procedents tant de les Terres de l’Ebre, com del Camp de Tarragona, les comarques barcelonines, a més de les províncies de Castelló i Saragossa, entre d’altres. El Club Gimnàstic de Tarragona, sense cedir cap derrota ni encaixar cap gol durant tota la jornada, s’ha imposat en la final al CDC Torreforta, mentre que en la final de consolació l’equip castellonenc Club La Vall ha superat l’EF Dertusa ‘B’.

En l’entrega de trofeus, Piñol ha acompanyat el president del CD Tortosa, Mariano Curto; l’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé; la representant territorial de l’Esport a les Terres de l’Ebre i regidora d’esports de Tortosa, Cinta Espuny; el regidor de la ciutat Ximo Martorell; i el representant del Banc dels Aliments de les Terres de l’Ebre, Òscar Ologaray; entre d’altres representants del món institucional i de l’esport.