La Fundació de l'FCF celebra la sisena edició dels Premis Solidaris

La gala se celebrarà demà, dijous 23 de febrer, a partir de les 19.00 hores, i es farà un reconeixement a aquelles iniciatives que fomenten la solidaritat, els valors i l’ètica esportiva més enllà del terreny de joc.

La Fundació de l'FCF celebra la sisena edició dels Premis Solidaris

L’Antiga Fàbrica Estrella Damm acollirà un any més, i com ja és habitual en els darrers anys, els VI Premis Solidaris demà, dijous 23 de febrer, a les 19.00 hores. Un esdeveniment únic que la Fundació de la Federació Catalana de Futbol ha organitzat amb molta il·lusió i gratitud. En aquesta edició es premiaran les accions solidàries que s’han dut a terme entre l’1 de gener del 2022 i el 31 de desembre de 2022.

El jurat dels VI Premis Solidaris de la Fundació de l’FCF, el qual es va reunir el passat 2 de febrer en el mateix escenari per triar les candidatures guanyadores de cada modalitat, està format per membres del patronat de la Fundació de l’FCF, la subcomissió d’Ètica Esportiva de l’FCF, així com per representants de l’esport i entitats socials col·laboradores de la Fundació Catalana de Futbol.

Els 21 premis que es repartiran a la gala estan dividits en 7 categories, tant a nivell individual -premi jugador/a, club o persona de club, àrbitre i entrenador/a-, com a nivell col·lectiu -foment dels valors, joc net i ètica esportiva, i premi del Jurat-. Els VI Premis Solidaris tenen com a finalitat donar a conèixer accions, projectes i també actituds socials i solidàries per part de clubs, jugadors, àrbitres o tècnics que poden passar desapercebudes, però que mereixen ser conegudes i promocionades amb una distinció. Els premis no tenen, en cap cas, caràcter econòmic, sinó que els guardonats rebran un trofeu creat especialment per a l’ocasió.