La Fundació de l’FCF assisteix a la presentació del primer equip de futbol femení amb paràlisi cerebral

El president de la Fundació de l’FCF, Pere Guardiola, el directiu responsable del futbol femení, Albert Montull, i la seleccionadora femenina Natàlia Arroyo han participat a l’acte de presentació d’aquest projecte pioner.

A les instal·lacions del Centre d’Alt Rendiment de Sant Cugat del Vallès, aquest matí s’ha dut a terme la presentació del primer equip femení de futbol amb paràlisi cerebral a l’estat espanyol que impulsa la Federació Esportiva Catalana de Paralítics Cerebrals (FECPC) amb la col·laboració de la Fundació de la Federació Catalana de Futbol i la Federació Internacional de Futbol per a persones amb Lesió Cerebral (IFCPF).

A través d’aquest equip, amb jugadores d’edats compreses entre els 11 i els 55 anys, l’FECPC pretén promocionar l’esport femení entre el col·lectiu de persones amb paràlisi cerebral i/o lesió cerebral, que esdevingui una discapacitat física.

A la presentació ha assistit el Secretari General de l’Esport, Gerard Figueras; el president de la Fundació de l’FCF, Pere Guardiola; la diputada d’esports de la Diputació de Barcelona, Maite Fandos; el regidor d’Esports i Joventut de Sant Cugat, Eloi Rovira; el president de l’FECPC, Carles Muñoz; el directiu responsable del futbol femení de l’FCF, Albert Montull; i la seleccionadora absoluta femenina, Natàlia Arroyo.

FOTOS: Twitter FECPC.