La Fundació Catalana de Futbol signa un conveni amb l’ONCE

El president de la Fundació Catalana de Futbol, Pere Guardiola, ha signat avui un conveni de col·laboració conjuntament amb la Federació Catalana d’Esports per a Cecs i Deficients Visuals i l’ONCE.

La Fundació Catalana de Futbol signa un conveni amb l’ONCE

El president de la Fundació Catalana de Futbol, Pere Guardiola, ha signat aquest conveni de col·laboració amb la presidenta de la Federació Catalana d’Esports per a Cecs i Deficients Visuals, Dolors Luna, i el delegat territorial de l’Organització Nacional de Cecs Espanyols, Enric Botí.

El conveni té com a objectiu la donació, per part de la Fundació Catalana de Futbol, de 84 tanques de delimitació dels terrenys de joc per a futbol en la modalitat per a cecs que ja es van estrenar en el partit de cecs a l’'Enfutbola’t. Futbol per a tothom' de l'any 2017.

Amb aquesta donació de la Fundació de l’FCF es contribuirà a l’adaptació i millora de les instal·lacions que disposa l’ONCE per a la pràctica del futbol per a cecs i que promociona la Federació Catalana d’Esports per a Cecs i Deficients Visuals. Les tanques de delimitació dels terrenys de joc és un equipament necessari i imprescindible per a la pràctica del futbol en la modalitat per a cecs. La signatura d’aquest conveni servirà per a la promoció de la pràctica de futbol per a cecs i el possible increment d’equips en aquesta modalitat.