La FCF i la Fundació, juntes per seguir promovent la branca social del futbol

El president de la Federació Catalana de Futbol, Andreu Subies, i el president de la Fundació Privada Catalana de Futbol, Pere Guardiola, van signar ahir el conveni de col•laboració en activitats d’interès general entre la FCF i la Fundació.

La FCF i la Fundació, juntes per seguir promovent la branca social del futbol

Ambdues entitats tenen els objectius de promoure activitats que fomentin la inclusió social a través de la pràctica del futbol i contribuir en l’educació en valors com la solidaritat, la tolerància, l’esportivitat i el joc net.

Per tot això, han decidit formalitzar aquest conveni de col·laboració que consta de les següents clàusules:

La primera parla sobre la finalitat de l’acord de col·laboració. Aquesta és la de l’aportació d’una ajuda econòmica per part de la FCF a la Fundació, als efectes de complir amb els seus fins socials. La segona explica que aquest acord té la consideració de conveni de col·laboració empresarial.

La tercera és l’establiment de la col·laboració, on s’especifiquen les obligacions per part de les dues entitats. La FCF té l’obligació de col·laborar econòmicament i, la Fundació, la de comprometre’s a realitzar activitats socials.

La quarta especifica les aportacions; la cinquena la durada del conveni, que són 4 anys; i la sisena el fur.

D’aquesta manera, ambdues entitats poden treballar conjuntament per promoure la part social del futbol, aquella que contribueix a crear una comunitat més cívica i tolerant.