L’FCF, la seva Fundació i l’Excellence Cup signen un conveni

L’Excellence Cup passarà a ser una nova lliga adherida a l’FCF mitjançant aquest conveni signat amb la participació de la Fundació Catalana de Futbol.

L’FCF, la seva Fundació i l’Excellence Cup signen un conveni

L’Excellence Cup, nova competició de futbol inclusiu per a persones amb discapacitat intel·lectual i mental, en la modalitat de Futbol-8 adaptat, passarà a ser una nova lliga integrada a l’FCF. La col·laboració institucional de l’FCF, a través de la seva Fundació, consistirà en prestar el servei d’arbitratge i la donació de 24 pilotes oficials per disputar aquesta lliga.

La primera edició serà la pròxima temporada 2020-2021, i participaran 12 equips del Vallès Occidental, Vallès Oriental, Baix Llobregat i Barcelonès, formats per 13 jugadors per cadascun. El campionat constarà de quatre jornades, amb 18 partits en cada seu.

DATA LLOC
4/1/2020 Estadi Olímpic de Terrassa
23/2/2020 Municipal Can N'Anglada de Terrassa
12/04/2020 Per confirmar
Juny-juliol de 2020 Per confirmar

Els participants en aquesta signatura han estat el secretari general de l’FCF, Oriol Camacho, el patró de la Fundació de l’FCF, Juan Manuel Carreras, els directius d’Excellence Cup, Xavier Urbano i Sergi Pérez, i el representant territorial de l’Esport a Barcelona, Pere Vilà.

L’Excellence Cup s'ha presentat oficialment a l’Ajuntament de Terrassa. Aquest acord compta amb el suport institucional de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física.