L’FCF i la seva Fundació signen un nou conveni amb Fedamar

14/10/2020

Donen continuïtat a l’acord assolit l’any passat en relació amb la lliga adherida de la Federació Catalana de Futbol de futbol adaptat.

L’FCF i la seva Fundació signen un nou conveni amb Fedamar

La Sala de Trofeus de la seu central de la Federació Catalana de Futbol, a Barcelona, ha albergat l’acte de signatura entre l’FCF, la seva Fundació i la Fundació Esportiva d’Arenys de Mar (Fedamar) per donar continuïtat al conveni acordat el novembre de 2019. Es tracta d’un conveni de lliga adherida a l’FCF de futbol adaptat.

Fedamar és l’organitzadora de la lliga We League 7 de Futbol 7 per a persones amb altres capacitats. Com a lliga adherida, els permet comptar amb arbitratges federats al CTA. La Fundació Catalana de l’FCF col·labora en la subvenció dels arbitratges, i l’FCF lliurarà dues pilotes oficials de Futbol 7 per equip participant.

Els equips participants a la lliga, molts d’ells de la categoria ‘Special’ de clubs federats a l’FCF, són els següents: CF Mollet UE, Escola de Futbol Can Mir-Rubí Club, Fundació UE Cornellà, Base Montcada Club Futbol, Terlenka Barcelonista CF, Unificació Bellvitge UD, Terra Negra Club Esportiu FS, UE Sitges, FC Levante Las Planas i Sporting Gavà 2013 FC.