L’FCF i la seva Fundació signen un conveni amb Fedamar

Es tracta de la signatura d’un conveni de lliga adherida a la Federació Catalana de Futbol de futbol adaptat.

L’FCF i la seva Fundació signen un conveni amb Fedamar

La Sala de Juntes de la seu central de la Federació Catalana de Futbol, a Barcelona, ha acollit aquesta tarda l’acte de signatura entre l’FCF, la seva Fundació i la Fundació Esportiva d’Arenys de Mar (Fedamar). Es tracta d’un conveni de lliga adherida a l’FCF de futbol adaptat.

Fedamar és l’organitzadora de la lliga We League 7 de Futbol 7 per a persones amb altres capacitats. Com a lliga adherida a l’FCF, els permet comptar amb arbitratges federats al CTA. L’FCF col·labora amb la donació de pilotes federatives, mentre que la seva Fundació subvenciona una part dels arbitratges.

A l’acte de signatura del conveni hi ha estat present el president de la Fundació de l’FCF, Pere Guardiola, i el president de la Fedamar, Jaume Calopa.