L’FCF i la Fundació de l’FCF col·laboren amb La Marató

Amb un donatiu econòmic, la prestació del servei d’arbitratge i el lliurament de 50 pilotes per al partit de La Marató, que ha comptat amb la presència de Pere Guardiola i Natàlia Arroyo.

L’FCF i la Fundació de l’FCF col·laboren amb La Marató
FOTO: Nuri Marguí, UE Olot

La Federació Catalana de Futbol i la Fundació de l’FCF han col·laborat un nou any amb La Marató de TV3, dedicada en aquesta edició a la investigació de les malalties minoritàries. L’FCF i la seva fundació han contribuït en l’esdeveniment solidari amb un donatiu econòmic, a més de la prestació del servei d’arbitratge i el lliurament de 50 pilotes oficials per al partit de La Marató, que s’ha disputat aquest diumenge a l’Estadi Municipal d’Olot, enmig d’un gran ambient festiu i amb més de 2.500 espectadors de públic.

L’encontre ha comptat amb la presència del president de la Fundació de l’FCF, Pere Guardiola, així com també de la seleccionadora absoluta catalana femenina, Natàlia Arroyo, que hi ha participat com a jugadora. A la vegada, les campanyes federatives TOTS SOM UN EQUIP, #Orgullosa i ‘Gràcies pel vostre suport’ han tingut visibilitat en el duel.

FOTO: Nuri Marguí, UE OlotGuardiola i Arroyo han acompanyat el secretari general de l’Esport, Gerard Figueras; l’alcalde d’Olot, Josep Berga; i el president de la UE Olot, Joan Agustí; entre d’altres personalitats del món institucional i de l’esport que també han assistit al partit de La Marató de TV3.

FOTO: Nuri Marguí, UE Olot