Finalitza la 2a edició del Campus Solidari de Futbol Behappy

Els 42 joves en risc d’exclusió social inscrits a aquest campus subvencionat per la Fundació Catalana de Futbol han gaudit practicant futbol i realitzant altres activitats.

Finalitza la 2a edició del Campus Solidari de Futbol Behappy

La 2a edició del Campus Solidari de Futbol Behappy, subvencionat de nou per la Fundació Catalana de Futbol, va concloure el passat divendres 13 de juliol amb una festa final on van acudir els familiars dels participants. Durant dues setmanes, un total de 42 nois i noies d’entre 6 i 13 anys en risc d’exclusió social han pogut jugar a futbol al Camp Municipal Les Oliveres, a Santa Coloma de Gramenet, amb equipacions proveïdes per la Fundació. Aquests joves participants formen part del programa pobresa de Creu Roja Catalunya.

Un dels principals objectius del Campus ha estat fomentar valors com el treball en equip, la disciplina i l’esforç. Les activitats esportives han estat impartides per entrenadors federats al Comitè Tècnic d’Entrenadors i formats a l’Escola d’Entrenadors de la Federació Catalana de Futbol. Per la seva banda, els educadors socials han inculcat als joves la importància de fer tres àpats diaris i que segueixin uns hàbits d’higiene, com ara rentar-se les dents després de menjar o dutxar-se en finalitzar els entrenaments i partits. A més, enguany s’ha incorporat una educadora social amb la finalitat de treballar els aspectes socials de cada participant de manera individual.

A banda de jugar a futbol, els participants han gaudit d’altres activitats, com ara tallers de manualitats o de realitat virtual i drons amb la Fundació Altrán. També han tingut l’oportunitat de visitar el Tibidabo, Mercabarna, el Museu del Cacaolat o el Campus d’Enric Milà, campió de vol acrobàtic.

La segona edició del Campus de Futbol Behappy és fruit de la col·laboració de la Fundació Catalana de Futbol amb Creu Roja Catalunya, amb el suport econòmic de la Fundació del FC Barcelona i les activitats impulsades per la Fundació Altrán.