Finalitza el Campus de Futbol Solidari Behappy

A Santa Coloma de Gramenet s’ha dut a terme la primera edició del Campus Solidari de Futbol Behappy que ha organitzat la Fundació de l’FCF, juntament amb la Creu Roja i la Fundació Pare Manel.

Finalitza el Campus de Futbol Solidari Behappy

El Camp Municipal Les Oliveres ha acollit el I Campus Solidari de Futbol Behappy, finançat per la Fundació de l’FCF. En total, han participat 28 nois i noies d'entre 6 i 14 anys, els quals han pogut entrenar amb roba i botes adequades al terreny de joc, proveït per la Fundació.

Un dels objectius del Campus ha estat treballar el respecte, la companyonia, l’esforç i el treball en equip. Les classes de futbol han estat impartides per entrenadors federats a l’FCF. A més, també s’han assegurat que tots aquests nois i noies fessin tres àpats al dia (esmorzar, dinar i berenar) i tinguessin un seguiment en els hàbits d’higiene com ara dutxar-se cada dia després dels entrenaments o rentar-se les dents després de cada àpat.

Els jugadors i jugadores han mostrat el seu agraïment per poder disputar aquest Campus a través d’un vídeo que es pot veure clicant AQUÍ.

El primer Campus de Futbol Behappy de la Fundació de l’FCF també ha comptat amb la col·laboració de la Fundació del FC Barcelona.

GALERIA D'IMATGES