Espanya guanya el torneig del Catalunya Amputee Football Experience

El directiu de la FCF Jesús Pont ha assistit a la final del campionat de futbol amb crosses que s’ha disputat dissabte i diumenge a Girona.

Espanya guanya el torneig del Catalunya Amputee Football Experience

Del 21 al 24 d'abril, en el Camp Municipal de Futbol del Bosc de Tosca, a Girona,  s’ha dut a terme el torneig internacional de jugadors amb crosses Catalunya Amputee Football Experience, el primer torneig per a futbolistes amputats dins del territori espanyol. La Fundació de la Federació Catalana de Futbol hi ha col·laborat aportant pilotes i els arbitratges de manera gratuïta, i l’assegurança mèdica i els trofeus que s’han entregat.

El futbol amb crosses és una modalitat que existeix des de fa uns 40 anys i és una pràctica poc desenvolupada a Catalunya. Avui dia existeix una Associació Espanyola de Futbol per a Amputats. En el torneig hi han participaran les seleccions d'Espanya, França i Polònia. La final l’han jugat Espanya davant Polònia, amb victòria dels espanyols per 3 gols a 1.

El directiu de la FCF Jesús Pont ha fet entrega del trofeu al màxim golejador del torneig, Yajuu Kozuv, de la selecció polonesa. També ha estat present el subdelegat de la Garrotxa, Marc Puig, i el tenista olotí Tommy Robredo.

GALERIA D'IMATGES