Enric Morist i Güell, ratificat com a nou patró de la Fundació de l’FCF

04/11/2020

El seu nomenament, en substitució del Pare Manel, respon a la voluntat del Patronat de comptar amb un patró que aporti els valors d’ajuda als col·lectius més desfavorits, com representava el seu antecessor.

Enric Morist i Güell, ratificat com a nou patró de la Fundació de l’FCF

Després de la reunió telemàtica mantinguda ahir, Enric Morist i Güell, coordinador autonòmic de Creu Roja Catalunya, ha estat ratificat com a nou patró de la Fundació de la Federació Catalana de Futbol en substitució de la vacant que va deixar Manel Pousa, més conegut com a Pare Manel, traspassat el passat setembre.

El nomenament de Morist respon a la voluntat del Patronat de comptar amb un patró que aporti els valors solidaris d’ajuda als col·lectius més desfavorits i vulnerables, com representava la figura del Pare Manel.

També s’ha aprovat la col·laboració de la Fundació de l’FCF a La Marató de TV3 d’enguany, dedicada a la investigació per la Covid-19. El Patronat considera important aquesta col·laboració, ja que amb l’aportació de tothom ajudarem a la investigació d’aquesta malaltia que està afectant a tot el món.